משלוח חינם בקנייה מעל 250 ₪

רטינול – מהו ומהם יתרונותיו?

מהו רטינול?

הרטינול הינו למעשה ויטמין A, הנמצא בשימוש בתכשירי אנטי אייג’ינג רבים, נחשב כחומר פעיל המסייע לתחזוקה ושמירה על עור פנים צעיר ובריא.

ויטמין A מאופיין במולקולה קטנה המאפשרת לו חדירה לעומק שכבת הדרמיס, שכבה המכילה את חלבוני הקולגן והאלסטין. בחדירתו אל שכבת העור, בפעולת החמצון, הופכת מולקולת הרטינול לחומצה רטינואית המסייעת לתא העור לשפר את תפקודו כתא צעיר ובריא.

שימוש בחומר רטינול בקוסמטיקה

שימוש בחומר רטינול נפוץ מאוד בתכשירי קוסמטיקה לטיפולי אנטי-אייג’ינג בגלל תכונותיו. בייצור תכשירי אנטי אייג’ינג המבוססים רטינול, חשוב מאוד לשמור על רמת מינונים נכונה, שכן שימוש חורג ולא נכון בחומר עלול לגרום לאדמומיות, קילוף ולתוצאות בלתי רצויות.

רטינול – מחליק הקמטים הטוב בעולם?

תכונותיו של הרטינול בטיפולי החלקת הקמטים התגלו בשנות ה-70 המוקדמות. בין תכונותיו שיפור משמעותי של מרקם העור ומראהו, כיווץ נקבוביות, מניעת התפרצויות אקנה, הפחתת כתמים והשבת הזוהר הטבעי אל עור הפנים.

רטינול לטיפול באקנה

הוכח שהוא יעיל מאוד לטיפול באקנה. חומר הרטינול מסייע במניעת סתימת הנקבוביות והיווצרות של תאים מתים. כמו כן, הרטינול מסייע בהשלת תאי עור מתים ובעידוד תאי עור חדשים ובריאים החיוניים למראה הזוהר, למוצקות העור ולהפחתת כתמי עור ונקודות שחורות.

מוצרי ג’רוויטל – סדרת רטינול

במעבדות ג’רוויטל, פיתחנו ליין מוצרים המבוססים על חומר הרטינול – ליין המוצרים GEROVITAL H3 RETINOL  מכיל את חומר הרטינול. התכשירים בסדרה זו מבוססים על רטינול בשיטות שונות המאפשרות חדירה מוגברת של החומר לעומק השכבות העליונות של העור. בין מוצרי הסדרה תכשירים לטשטוש והעלמת קמטים לאזור העיניים, קרמי אנטי-אייג’ינג ועוד.

לצפייה במוצרי סדרת רטינול ג’רוויטל – לחצו כאן>

שתפו:

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח