משלוח חינם בקנייה מעל 250 ₪

חומצה היאלורונית לשימוש ביתי

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית הינו חומר הנמצא באופן טבעי בגופינו. בתחילת המאה הקודמת, גילו חוקרים כי בין תפקידיה של החומצה ההיאלורונית הוא לשמור על נפח העור ועל לחותו. תכונה זו של החומצה ההיאלורונית מסייעת למעשה על מניעת הופעתם של קמטים וקמטוטים חדשים או דוחה את היווצרותם.

מזה שנים שהשימוש בחומצה ההיאלורונית הפך לפופולארי ונפוץ בקרב טיפולים קוסמטיים וכאחד מהחומרים מהם מורכבים תכשירים קוסמטיים רבים ולא בכדי. הטיפול בחומצה ההיאלורונית נחשב לאחד מהבטיחותיים ביותר בתחום, והפך לסטנדרט טיפולי מספר אחד לטשטוש קמטים, פיסולי פנים ומילוי ועיבוי שפתיים.

תכשירים מומלצים המכילים חומצה היאלורונית לשימוש ביתי

במעבדות ג’רוויטל אנו שוקדים על פיתוח מוצרים קוסמטיים, כגון, סרומים, קרמים, אמפולות ועוד, המבוססים על החומצה ההיאלורונית. מוצרים אלו, המבוססים על חומצה היאלורונית מתאימים לשימוש ביתי, מכילים חומצה היאלורונית באחוז הבטוח לשימוש.

אנו ערים לדרישותיהן של לקוחותינו ופועלים למען פיתוח מוצרים איכותיים שיענו על צרכיהן. המטרה שלנו היא להנגיש את השימוש בחומצה היאלורונית לשימוש ביתי עבור לקוחות פרטיים, ולתת הזדמנות ואופציה לשימוש בחומצה ההיאלורונית באופן פרטי, שכן כיום רוב הטיפולים בחומצה ההיאלורונית נעשה על ידי הזרקות במרפאות על ידי רופאים מומחים.

המוצרים שאנו מייצרים עוברים תהליכי בדיקת איכות והתאמה למגוון רחב של סוגי עור, ומכילים חומצה היאלורונית ברמה הבטוחה לשימוש ביתי.

אלו מוצרים המבוססים על חומצה היאלורונית לשימוש ביתי מבית ג'רוויטל משווקים בישראל?

בין המוצרים שלנו המבוססים על החומצה ההיאלורונית לשימוש ביתי תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של תכשירים המשווקים בישראל, ביניהם:

  • אמפולות עם חומצה היאלורונית (10 יחידות) – ג’רוויטל

אמפולות מבוססות על החומצה ההיאלורונית מתאימות לטיפול קוסמטי של 10 ימים, בסיומו עור הפנים יקבל לחות וחומרים החיוניים לקבלת מראה מוצק וזוהר יותר. האמפולות מכילות סרום עשיר בסופראוקסיד דיסמוטאז וחומצה היאלורונית טהורה וליפוזומית עם אפקט חזק של לחות והחלקת הקמטים. ללא ספק אחד המוצרים המומלצים מתוך סדרת המוצרים המבוססים חומצה היאלורונית לשימוש ביתי מבית ג’רוויטל!

  • קרם אנטי אייג’ינג לחידוש עור הפנים (50 מ”ל) – ג’רוויטל

קרם אנטי אייג’ינג המבוסס על נוסחה חדשנית, מתאים לגילאי 45 ומעלה. הקרם מכיל שילוב מרכיבים ליפוזומליים עם חומצה היאלורונית גורמים לאפקט של אנטי אייג’ינג לאורך זמן.

  • קרם לילה ליפטינג (50 מ”ל) – ג’רוויטל

הקרם מסייע בהענקת מראה צעיר לעור על ידי הפחתת קמטים, קמטוטים ושיפור במתיחות עור הפנים. מכיל שילוב מרכיבים ליפוזומליים עם חומצה היאלורונית נספגים בעור וממלאים את הקמטים מבפנים וגורמים לעור לקבל מראה חלק.

  • סרום אנטי אייג’ינג (15 מ”ל) – ג’רוויטל

הסרום מכיל שילוב של מרכיבים ליפוזומליים עם חומצה היאלורונית גורמים לאפקט של אנטי אייג’ינג לאורך זמן. סרום מושלם המיועד לשימוש לילה ויום, פוצח במיוחד לעור פנים בוגר.

  • סרום מילוי מרוכז מועשר בחומצה היאלורונית 6% – פרטים נוסםים בקרוב

  • קרם נגד קמטים מועשר בחומצה היאלורונית 6% – פרטים נוסםים בקרוב

  • מים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית – פרטים נוספים בקרוב

שתפו:

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח