משלוח חינם בקנייה מעל 250 ₪

סרום לפנים

תכשירי סרום לפנים – מהם יתרונות השימוש?

מוצרי סרום לפנים

מה זה בכלל סרום, מאיזה גיל מומלץ להתחיל להשתמש בתכשירי סרום לפנים, מהם יתרונותיו ואיך לבחור את הסרום האולטימטיבי לפנים?

מהו סרום?

סרום הינו למעשה תמצית מרוכזת של מגוון חומרים בעלי מולקולה קטנה, המאפשרת חדירה אל שכבות העור התחתונות כדוגמת שכבת הדרמיס. בין החומרים הנמצאים בסרום ניתן למנות ויטמינים, מינרלים, צמחים, שמנים, הורמונים ועוד.

בנוסף לכך, תכשירי הסרום לפנים, מהווים בסיס מעולה לספיגת קרם לחות הנמרח מעליו, שכן מסייע לאגירת הלחות אל שכבות העור התחתונות והספקת הזנה מרוכזת ומיטבית. שימוש נכון וקבוע בתכשירי סרום לפנים בשילוב תכשירי אנטי-אייג’ינג נוספים, מסייע בהאטת תהליכי הזדקנות של העור, הפחתת הופעת הקמטים והקמטוטים, הבהרת כתמי שמש או כתמים אחרים המופיעים על עור הפנים.

תכשירי סרום לפנים – למי זה מתאים?

השימוש בסרום לפנים מתאים לגילאי העשרים המוקדמות והלאה. יש הממליצים להתחיל בשימוש בתכשירי סרום לפנים החל מגיל שלושים. אין מניעה להתחיל לפני גיל 30, שכן הסרום מסייע בטיפוח עור הפנים ומומלץ לשימוש הן כהזנה והן כבסיס לטיפולי אנטי-אייג’ינג מוקדמים יותר.

תכשירי סרום לפנים – אופן ותדירות השימוש

בדיוק מהסיבה שהסרום הינו חומר מרוכז המכיל תמציות של חומרים, הכמות שמספיקה לשימוש הינה בין 2 ל-3 טיפות לכל היותר. טפטפו על ידיים נקיות 2-3 טיפות מתכשיר סרום לפנים, הניחו את כפות הידיים על הפנים ועסו בתנועות מעגליות כלפי חוץ ובתפיחות קלות עד למריחה אחידה של הסרום על כל אזור עור הפנים וספיחתו.

ג’רוויטל – סרום מושלם לפנים

במעבדות ג’רוויטל פיתחנו את סרום האנטי-אייג’ינג המושלם לעור הפנים! הסרום מבוסס על שילוב של מרכיבים ליפוזומליים עם חומצה היאלורונית הגורמים לאפקט של אנטי אייג’ינג לאורך זמן. כמו כן, הסרום מכיל אנזים על נגד הזדקנות עור הפנים המסייע בהחלקת הקמטים ומיצוק העור. הסרום מתאים לשימוש יומיומי, בוקר וערב, לאחר ניקוי יסודי של עור הפנים. השימוש בתכשיר סרום לפנים מבית ג’וויטל יעניק לפניך מראה זוהר, בריא ורענן!


למעבר לעמוד סרום האנטי-אייג’ינג המושלם מבית ג’רוויטל – לחצו כאן>

שתפו:

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח