משלוח חינם בקנייה מעל 250 ₪

קרם פנים מומלץ

קרם פנים מומלץ – ג’רוויטל  חברת קוסמטיקה

תכשירי ג’רוויטל לטיפוח עור הפנים

קרם לחות לפנים הינו קרם שמיועד למריחה על עור הפנים במטרה לשמר על לחות העור הקיימת בו, להעניק וכך להזין אותו במיטב החומרים החיוניים לבריאותו ושמירה על מראהו הצעיר והמוצק.

למעשה, קרם לחות לפנים מסייע לשמור על כמות הנוזלים הרצויה בשכבת העור העליונה, שכבת האפידרמיס, ובכך למנוע ממנה להשתמש במאגר הנוזלים הקיימים בשכבת העור שמתחתיה, שכבת הדרמיס.

קרם המיועד לעור הפנים, בשונה מקרמים לאזורים עור אחרים, מאופיין ברמת חומציות ושומניות מסוימת, המתאימה לשימוש באזור עור הפנים.

קרם לחות לפנים – סוגים שונים

קיימים סוגים שונים ומגוונים של קרמים המתאימים לעור הפנים. כיצד תבחרי את קרם הפנים המומלץ עבורך?

בין המאפיינים המבדילים בין סוגי קרמים השונים לפנים ניתן למנות סוגי מרקמים, חומרים פעילות, אופן שימוש ועוד. כל המאפיינים הללו בעלי השפעה שונה על סוגי העור. נשים רבות מתקשות בבחירת הקרם האולטימטיבי עבורן, ומוצאות את עצמן משתמשות בקרמים ללא השגת תוצאות משמעותיות.

למרות העובדה שבשוק קיימים מגוון רחב של קרמי הזנה, מיצוק או אנטי-אייג’ינג, המטרה המרכזית של כולם הינה החזרת הלחות לשכבת העור העליונה, האפידרמיס, ושמירה על הלחות הטבעית של העור.

איך להתאים קרם פנים מומלץ לעורך?

על מנת להתאים את קרם הפנים המומלץ לעורך, שימי לב על בחירת קרם פנים המותאם לסוג עורך, לגילך, העדיפי קרמים המכילים גליצרין – בשונה מלנולין, חומר זה פחות אלרגני, והתאימי למשך שהייתך וחשיפתך לקרני השמש.

קרם פנים מומלץ לגיל 30

קרם לילה ליפטינג של ג’רוויטל לחידוש עור הפנים, מכיל אנזים נגד הזדקנות עור הפנים, מסייע בשמירה על מראה עור פנים צעיר על ידי הפחתת הקמטים והקמטוטים ובמתיחת עור הפנים.

לרכישת המוצר לחצו כאן>

קרם פנים מומלץ לגיל 40

קרם אנטי אייג’ינג לחידוש עור הפנים של ג’רוויטל מחדש את עור הפנים, מבוסס על נוסחת אנטי-אייג’ינג חדשנית ומיועד לעור בוגר.

לרכישת המוצר לחצו כאן>

קרם פנים מומלץ לגיל 50

קרם רטינול למניעת קמטים של ג’רוויטל הינו קרם ייעודי לטיפול במניעת הופעת קמטים. מתאים לגילאי 50 ומעלה. שימוש קבוע בקרם מסייע בהאטת הופעת הקמטים ובעל השפעה חיובית  על שכבות העור, מצמצם קמטים ומותח את העור לקבלת מראה מוצק וצעיר.

לרכישת המוצר לחצו כאן>

שתפו:

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח